wtorek, 21 stycznia 2014

Miejsce, gdzie mogłabym mieszkać.

Moja przyjaciółka przez ostatnie miesiące stara się znaleźć odpowiedniego dla siebie miejsca, w którym mogłaby zamieszkać. Przygodą było odnalezienie przyjemnej lokalizacji – takiego miejsca, które byłoby spokojne, ale także nie bardzo oddalone od Warszawy, tak żeby dojazd nie stanowił większego problemu. Sama nie tak dawno rozglądałam się w poszukiwaniu takiego miejsca, z tego powodu miałam o tym pewną wiedzę. Dla mnie codzienne dojeżdżanie do Warszawy nie jest zbyt istotną sprawą, jednak spotkałam się z opinią, że dobrym miejscem mogą być Marki – wyjątkowo spokojne miasteczko graniczące z Warszawą. Dojeżdżanie do stolicy trwa tylko paręnaście minut, a to miejsce jest doprawdy urocze – jest tam park krajobrazowy, są warunki, aby uprawiać sport i żeby w ciszy i spokoju odpocząć z dziećmi. Jeżeli poszukujesz informacji na ten temat: Deweloper Ida Materiały archiwalne- www.photobucket.com i wmoimcudownymdomu.wordpress.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz